![](https://dbc-yerevan.am/wp-content/uploads/2023/08/Vector-16.png)
Երեք եղանակներ, որոնցով զբաղված ընկերությունները կարող են ներգրավել պոտենցիալ հաճախորդներին
1. Տրամադրել մանրակրկիտ տեղեկատվություն
Պատկերացրեք, որ ձեր պոտենցիալ գնորդը գտնվում է Ձեր կայքում, և դուք անհասանելի եք: Դուք կարող եք նրանց տրամադրել հիմնական մանրամասներ՝ ավելացնելով QR կոդ Ձեր գովազդին: QR կոդը կարող է գնորդին ուղղորդել մի էջ, որտեղ կա ծառայությունների լրացուցիչ տեղեկություններ։
![](https://dbc-yerevan.am/wp-content/uploads/2023/09/image-52-e1695809629416.png)
![](https://dbc-yerevan.am/wp-content/uploads/2023/09/image-53.png)
2. Տրամադրել տեսահոլովակներ
Ստեղծեք տեսաշրջագայություն օրինակ գրասենյակում և տեղադրել տեսանյութի հղումը QR կոդում: Ավելացրել այս QR կոդը Ձեր բոլոր գովազդներում: Սա կարող է տալ հնարավորություն Ձեր պոտենցիալ հաճախորդներին տեսնել իրենց սմարթֆոնով:
3. Ցուցադրել ֆոտոպատկերասրահ
Հաճախ հաճախորդները ցանկանում են տեսնել Ձեր աշխատանքները, երբ առաջին անգամ տեսնեն Ձեր գովազդը: Օգտագործելով QR կոդը, պոտենցիալ գնորդին կտանի դեպի աշխատանքային առցանց լուսանկարների տիրույթ:
![](https://dbc-yerevan.am/wp-content/uploads/2023/09/image-54.png)
![](https://dbc-yerevan.am/wp-content/uploads/2023/08/Vector-17.png)